Przygotowanie do głównej imprezy

Przygotowanie do głównej imprezyTo, czy zachorujemy na choroby układu krążenia jest w dużej mierze uzależnione od trybu naszego życia. Na co zwrócić uwagę, aby uniknąć chorób serca? Przede wszystkim musimy zadbać o prawidłową ilość snu. Nie możemy spać ani zbyt krótko, ani zbyt długo. Co oznacza zbyt krótko? Otóż minimalna ilość snu to siedem godzin na dobę. Jeżeli śpimy krócej zwiększamy ryzyko udaru mózgu i chorób serca. Na układ krążenia niekorzystnie działa także, jeżeli śpimy ponad dziewięć godzin na dobę. Tak długi sen jest niekorzystny dla organizmu, a czasem jest już objawem chorobowym.Chorobami serca są szczególnie zagrożone osoby, które żyją w ciągłym stresie. Przewlekły stres podnosi ciśnienie krwi, pogarsza stan tętnic. Wypoczynek i relaks pomagają zwalczyć stres, w konsekwencji stan naszego układu krążenia ulega poprawie. Ryzyko chorób serca jest zdecydowanie mniejsze u osób aktywnych fizycznie. Możemy w tym celu ćwiczyć na siłowni, możemy pływać lub biegać. W trosce o układ krążenia powinniśmy także korzystać z przysługującego nam prawa do urlopu.

SPORT TO ZDROWIE

Zachęcamy do czytania naszych artykułów.

KATEGORIE

ZNAJDŹ NAS NA

Copyrights © 2016 mysteria.com.pl